مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته‌های حسابداری و اقتصاد

مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته‌های حسابداری و اقتصاد به همت انجمن علمی - دانشجویی حسابداری و اقتصاد دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دانشجویان و استادان این رشته ۲۱ آبان ماه در سالن کاظمی آشتیانی برگزار شد.

به همت انجمن علمی - دانشجویی حسابداری و اقتصاد: مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته‌های حسابداری و اقتصاد برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته‌های حسابداری و اقتصاد به همت انجمن علمی – دانشجویی حسابداری و اقتصاد دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دانشجویان و استادان این رشته۲۱ آبان ماه در سالن کاظمی آشتیانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این مراسم با حضور و سخنرانی دکتر مهدی باصولی- رئیس دانشگاه، دکتر محسن کچویی-رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر سمانه آقاکاظم شیرازی- معاون دانشکده علوم انسانی و مدیرگروه رشته حسابداری و اقتصاد، صدرا عمویی-مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
دراین مراسم بیان اهداف و مأموریت‌های دانشگاه، مباحث فرهنگی، اهداف و برنامه‌های درسی دانشکده و گروه‌های حسابداری و اقتصاد از اهم مباحث مطرح‌شده بود.همچنین درخصوص آموزش بر مبنای سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهره‌مندی از اساتید مجرب در گروه‌های حسابداری و اقتصاد تأکید شد.
دکتر صدرایی- مدرس رشته حسابداری، دکتر کامران-مدرس رشته حسابداری، نکاحی- مدیر فنی مؤسسه حسابرسی بهراد مشار، مرادی- دبیر انجمن حسابداری و جوانمردی- دبیر انجمن اقتصاد دانشگاه علم و فرهنگ نیز با دانشجویان گفتگو کردند.